כרטיס מגנטי חכם

כרטיס חכם

כרטיס חכם כשמו כן הוא – פתרון טכנולוגי מתוחכם ומתקדם, המשמש עסקים וארגונים רבים בארץ ובעולם לצרכי בקרת גישה ושימוש במתקנים שונים, זיהוי אישי, אחסון מידע, מעקב נוכחות, תשלום וכן הלאה. מעל 10 מיליארד כרטיסים מגנטיים חכמים, מיוצרים בעולם מדי שנה והמספרים רק הולכים וגדלים בהתמדה. אם גם אתם רוצים להצטרף להצלחה – המשיכו לקריאת השורות הבאות שבהן נסביר על מגוון השימושים בכרטיסים מגנטיים חכמים והתועלות הרבות שהארגון שלכם יוכל להפיק מהם.

 

מהו כרטיס חכם ומה מטרתו?

כרטיס חכם הוא תג אלקטרוני קטן, שניתן לסריקה ובדיקה בידי גורם חיצוני. כרטיסים חכמים סטנדרטיים, מיוצרים בדרך כלל בגודל של כרטיסי אשראי ואף קטנים יותר. חלקם מצריכים מגע עם קורא כרטיסים לצורך סריקתם, בעוד שאחרים יכולים להיקרא ללא צורך במגע ישיר.

 

מטרת השימוש בכרטיס החכם הוא לבקר ולאמת את זהותם של משתמשי, כמו גם לעקוב אחר פעילותם, על ידי הצלבת נתוני המשתמש המאוחסנים על גביו מול מסד נתונים שאליו מתחבר סורק הכרטיסים.

 

על השימושים השונים של כרטיסים חכמים

אחד השימושים הנפוצים ביותר המוכרים לרובנו בהקשר של כרטיסים חכמים, הוא בהקשר  לבקרת כניסה למקומות עבודה. בארגונים רבים משמשים כיום תגים חכמים בתור תגי עובד, שבאמצעותם ניתן לספק לעובדי החברה הרשאת כניסה למשרדי החברה כמו גם לבצע מעקב אחר שעות הכניסה והיציאה שלהם מהמקום. מלבד זאת, משתמשים ארגונים שונים בכרטיס המגנטי החכם ככלי אבטחה המאפשר מתן גישה מבוקרת למתקנים שבבעלות הארגון למבקרים ואורחים מזדמנים.

 

בנוסף לשימושים השכיחים הללו, תגים חכמים משתמשים גם לצרכי זיהוי אישי בהקשרים אחרים. לדוגמה, ישנן מדינות המשתמשות כיום בכרטיסים החכמים בתור תעודת זהות. בנוסף, כרטיסים חכמים מצויים זה מכבר בשימוש רב בעולמות הפיננסיים, באמצעי התחבורה הציבורית, ככרטיסי סים בטלפונים ניידים, במערכת הבריאות, בתחום הקמעונאות (ככרטיסי מתנה או כרטיסי מועדון), בענף המלונאות ואף במערכת החינוך.

 

התועלות הגלומות בשימוש בכרטיס חכם 

לתגים חכמים מספר מאפיינים מיוחדים המספקים תועלות רבות לארגונים המפיקים אותם ולמשתמשי הקצה כאחד. עם התועלות הללו ניתן למנות אבטחה גבוהה, הנגזרת מעמידותו של השבב בכרטיס החכם בפני נזקים פיזיים, כמו גם שכבות האבטחה הרבות המובנות במנגנון ההפעלה של הכרטיסים הללו. תג חכם הוא מקום בטוח לשמירת נתונים אישיים רגישים ובכלל זה מספרי חשבון או סיסמאות. אל אבטחת נתוני המשתמש המאוחסנים על גביו הכרטיסים החכמים, ניתן לצרף את התועלת הגלומה בפרטיות שמאפשר השימוש בתג החכם, הנובעת מכך שהמשתמש יכול לבחור מתי והיכן להשתמש בכרטיס, ללא צורך בגורם אנושי שיקנה לו גישה באופן ידני. נוספת לכך גם נוחות הנשיאה של התג שהודות להיותו שטוח, קטן וקל משקל – ניתן להעבירו ממקום למקום ללא מאמץ, בין אם בארנק, בכיס, בתוך כיסוי הטלפון הנייד או באמצעות מנשא כרטיסים. כל אלו הופכים את הכרטיסים החכמים לפתרון מאובטח, דיסקרטי ונוח להפליא לביצוע בקרת גישה ועסקאות מרחוק ברמת הצפנה גבוהה.

 

כיצד הכרטיס החכם נסרק?

על מנת שניתן יהיה לסרוק את הכרטיס החכם דרוש קורא כרטיסים מתאים שיוכל לאמת את הנתונים השמורים על גבי הכרטיס. הדבר רלוונטי עבור כרטיסי עובד, כרטיסי אשראי, כרטיס מועדון של מועדוני לקוחות לסוגיהם, כרטיסי סטודנט, תגים בטחוניים וכן הלאה. סורק הכרטיסים מאפשר לארגון המחזיק בו לביצוע אימות מהיר של זהות מחזיקי הכרטיס ובדיקת הזכאות לקבלת שירותים מסוימים או הרשאת הכניסה של בעלי הכרטיס למקום כלשהו. הכרטיסים החכמים המופקים על ידנו בחברת cardwiz, עובדים בין השאר בטכנולוגיית RFID הנשענת על השימוש בקוראי RFID חכמים.

 

מדוע שווה להשקיע ברכישת מדפסת כרטיסים חכמים?

ברכישת מדפסת כרטיסים חכמים טמונים מספר יתרונות. בראש ובראשונה מכונה לייצור כרטיסים מגנטיים הממוקמת ממש אצלכם בבית העסק, זמינה לכם תמיד ומאפשרת לכם להדפיס כרטיסים מגנטיים חכמים לכל מטרה – בכל מועד שתחפצו. במידה ואתם זקוקים ליכולת הדפסת תגי זיהוי לעובדים חדשים בחברה שלכם בתדירות גבוהה, למשל, או תגי אורח בכמויות גדולות למבקרים ההשקעה במכונת כרטיסים יכולה בהחלט להיות כדאית עבורכם ולחסוך לכם בהוצאות במצטבר.

 

מעוניינים במידע נוסף על הפקת כרטיסים מגנטיים חכמים או רכישת מכונת הדפסה או מקודד לארגון שלכם? נשמח לייעץ לכם בנוגע לבחירת הפתרון האופטימלי עבורכם. לפרטים והצעות מחיר, פנו אלינו טלפונית במספר 054-5655501 או צרו עמנו קשר באמצעות הטופס הבא.

 

צור קשר

דילוג לתוכן