ייצור כרטיסי פלסטיק

ייצור כרטיסי פלסטיק

ייצור כרטיסי פלסטיק הוא מונח מקביל להדפסת כרטיסי עובד, כרטיסי אשראי, כרטיסי חבר מועדון, כרטיסי מתנה, כרטיסי מנויים, כרטיסי ביקור פלסטיים ושאר סוגים של כרטיסים עמידים המיועדים לשימושים שונים. בשורות הבאות נסביר עבור מי שירות של הדפסת כרטיסים מפלסטיק יכול להיות רלוונטי, אילו סוגי כרטיסי פלסטיק ניתן לייצר, מהם סוגי האביזרים הנלווים שניתן לרכוש עבורם וכיצד cardwiz יכולה לסייע לכם בכל הנושאים הללו.

 

למי הדפסת כרטיסי פלסטיק עשויה להיות רלוונטית?

הדפסה של כרטיסים עמידים מפלסטיק היא שירות רלוונטי עבור ארגונים רבים במשק, כמו חברות היי טק, מפעלים, חברות פיננסיות, רשתות קמעונאיות, מוסדות חינוך, משרדי ממשלה וכן הלאה. ייצור כרטיס פלסטיק מתבצע מזה שנים רבות על ידי גופים בנקאיים וחברות אשראי, כמו גם מועדוני צרכנות וכן אוניברסיטאות ומכללות המעוניינות להדפיס כרטיסי סטודנט. זאת בנוסף לחברות רבות במשק הישראלי ובעולם בכלל – שמשתמשות זה תקופה ארוכה בתגי פלסטיק חכמים, ככרטיסי כניסה עבור עובדיהן וככרטיס מעבר לאורחים במשרדיהן.

 

יתרה מכך, קשה לזכור מתי ביקרנו בעשור האחרון בבית מלון מודרני שבו הכניסה לחדר התבצעה באמצעי אחר. גם הענקת מתנות בתצורת גיפט קארד הפכה מזמן לסטנדרט ורשתות שיווק ממגוון עולמות תוכן מאפשרות ללקוחותיהן לרכוש כרטיסי מתנה מגנטיים לטובת ביצוע רכישות עתידיות או הענקתם כמתנה לצד שלישי.

 

סוגים נפוצים של כרטיסי פלסטיק שניתן לייצר 

חברת קארדוויז מעמידה לרשותכם שירותי הדפסת כרטיסי פלסטיק בטכנולוגיית RFID וכרטיסים מגנטיים, לצד כרטיסים חכמים העובדים בפרוטוקולים שונים. כרטיסי הפלסטיק עשויים מ- PVC, נושאים פס מגנטי בתצורת HICO / LOCO (בצפיפות נמוכה או גבוהה) ועומדים בתקן ISO הבינלאומי להבטחת איכות. ישנה האפשרות להוספת ברקוד מכל סוג לכרטיסים או קוד QR, לצד פרטים שונים ותמונה אישית.

 

להלן כמה מסוגי כרטיסי הפלסטיק הנפוצים ביותר שאנו מספקים עבור לקוחותינו:

  • תגי זיהוי לעובדים / כרטיסי פלסטיק חכמים
    מגיעים ככרטיס פלסטיק בעל פס מגנטי, תמונה של העובד ושבב קירבה.
  • כרטיסי פלסטיק מגנטיים
    יכולים לשמש בתור כרטיסי מועדון או כרטיסי מתנה (גיפט קארד) ומגיעים ככרטיס פלסטיק בעל פס מגנטי, ברקוד ופרטים אישיים או אחרים על פי העדפתכם.
  • כרטיסי פלסטיק מותאמים אישית
    ניתן להזמין כרטיסי פלסטיק מיוחדים בהתאמה אישית, במגוון צורות, גדלים וסגנונות ובהם:

    • כרטיס פלסטיק קטן
    • כרטיס פלסטיק גדול
    • חצי כרטיס
    • כרטיסי קומבו
    • כרטיס טריו
    • כרטיסים מטאליים
    • כרטיסי עץ
    • כרטיסי מתכת
    • כרטיסים בגימור לכה סלקטיבית
    • כרטיסים ריחניים
    • מחזיקי מפתחות בשלל צורות ועיצובים

 

בנוסף לאלו ניתן להנפיק כרטיסי פלסטיק מסוג כרטיס סטודנט, כרטיסי בתי מלון או כרטיסים בנקאיים. את מרבית סוגי הכרטיסים שאנו מייצרים ניתן לשדרג עם השבחות כדוגמת: גימור לכה סלקטיבית או גימור מאט, תוספת ריח, חיתוך צורני מיוחד, הדפסה בגדלים מיוחדים וכן הלאה.

 

סוגים של אביזרים נלווים לכרטיסי פלסטיק שניתן לרכוש אצלנו

על מנת לספק ללקוחותינו מענה מלא בכל הנוגע לייצור תגי פלסטיק – בהזמנת שירותי הדפסה לכרטיסים מגנטיים או מכונה לייצור תגי פלסטיק, ישנה האפשרות להזמנת אביזרים נלווים, כדוגמת מנשאים קשיחים / גמישים / ננעלים לכרטיסי עובד או מבקר, יו יו / קליפסים / שרוכים  ממותגים לכרטיסים, גריפרים, וכיוצא באלו.

 

האפשרות להנפקת כרטיסי פלסטיק עם תג מחיר

אם אתם בעלי חנות קמעונאית או עסק מזון כדוגמת מעדניה, במקום שתידרשו להציג על מרכולתכם מחירים המודפסים על פתקי נייר זולים, תוכלו להזמין מאיתנו תוויות מחיר על כרטיסי פלסטיק איכותיים, אסתטיים ועמידים או לרכוש מדפסת שתאפשר לכם לייצר את תגי המחיר הפלסטיים בעצמכם. במסגרת ההדפסה על תגי הפלסטיק ניתן לכלול את מחיר הפריט לצד מידע נוסף כמו מידע תזונתי או תיאור קצר של המוצר. המראה המתקבל הוא מרשים, מוקפד ויוקרתי וישווה לבית העסק שלכם חזות של מוסד מכובד, מסודר ורציני.

 

בשורה התחתונה

בין שאתם זקוקים לכרטיס פלסטיק להדפסת תגי מחיר, תג עובד, כרטיסי מתנה, תעודות מזהות או לכל צורך אחר – CARDWIZ היא הכתובת לייצור כרטיסים מכל הסוגים ובכל הטכנולוגיות המובילות כיום. אנו מייצרים מזה שנים רבות כרטיסי פלסטיק וכרטיסים מגנטיים או אלקטרוניים ממבחר סוגים, למגוון רחב של מטרות וצרכים, בכמויות שונות ובהתאמה מלאה לצרכי לקוחותינו – הן בפן הטכנולוגי והן בפן העיצובי. זקוקים למדפסת כרטיסי פלסטיק או מקודד כרטיסים? גם בנושאים הללו באפשרותנו לסייע לכם. פנו אלינו עוד היום להכוונה וסיוע אישי בטלפון 054-5655501 או באמצעות הטופס הבא – לחצו כאן.

 

צור קשר

דילוג לתוכן