מכונת הנפקת כרטיסים

כרטיסים חכמים משמשים כיום בכל מקום, לתעודות זהות, כרטיסי מעבר, תגי גישה, מועדוני לקוחות, כרטיסי סטודנט, כרטיסי עובד, כרטיסי מועדון, כרטיסי מתנה, כרטיסי דלת לבתי מלון ועוד.

 

האם כדאי לרכוש מדפסת להפקת כרטיסים?

לקניית מדפסת כרטיסים מספר יתרונות: זמינות מיידית – המדפסת נמצאת בבית העסק עצמו, וכן העלויות של אחזקת מדפסת הן נמוכות למדי. ההדפסה של כרטיס, דומה למדי להדפסה במדפסת רגילה, ההבדל היחיד שההדפסה, נעשית על גבי כרטיס פלסטיק. אפשר לעצב את הכרטיס המגנטי בהתאם לכל עיצוב שאתם מעוניינים, ולהדפיסו על גבי כרטיס ריק או להזמין כרטיס מעוצב, ועליו מדפיסים רק את הכיתוב החיוני. בתהליך ההדפסה, הכרטיס מקודד ובאופן זה ניתן לדלות ממנו את האינפורמציה החיונית ולהפוך אותו לכרטיס חכם.

 

מהם סוגי המדפסות הקיימים?

חברת Cardwiz מחזיקה מגוון רחב של מדפסות של חברת Evolis, בקטלוג שלנו אפשר למצוא מדפסות המיועדות לצרכים שונים:

  • מדפסות להפקת כרטיסים בכמויות קטנות
  • מדפסות להפקת כרטיסים בכמויות בינונית – גדולות
  • מדפסות להדפסה ביטחונית – איכות הדפסה ברמה גבוהה מאד, מיועד לכרטיסים חכמים ולכרטיסים ביטחוניים, ניתן לבצע הדפסה עם UV ומרכיבים ביטחוניים נוספים.
  • מדפסות לכרטיסים בנקאיים – להפקת כרטיסים בנקאיים כולל הבלטת פרטים משתנים.
  • מדפסות לכיתוב חוזר – מדפסת המאפשרת לחסוך בהוצאות בהדפסת כרטיסי מבקר או כרטיסי אורח.
  • מדפסות לפרויקטים מיוחדים

 

מכונת הנפקת כרטיסים, או מדפסות כרטיסים מאפשרת הדפסת כמויות שונות של כרטיסים. בהתאם לצרכים האישיים שלכם, אנו נוכל להמליץ על המדפסת שמתאימה ביותר לצרכים שלכם. והלמת את נפח העבודה המתאים ביותר עבורכם. לכל מדפסת יש את הייחודיות שלה והפיצ'רים שלה: מהירות הדפסה, רזולוציה (איכות ההדפסה), הדפסה דו צדדית, למינציה, קידוד פס מגנטי, הדפסה uv ועוד.

 

EVOLIS היא החברה הגדולה ביותר באירופה בתחום הדפסת כרטיסים, חברת Cardwiz הינה הנציגה הרשמית בישראל של חברת EVOLIS והיחידה המאושרת להפעלת מעבדת שירות. מטרתנו היא להפוך את הדפסת הכרטיסים החכמים לזמינים, ולהציע פתרונות חסכוניים להדפסת כרטיסים באיכות גבוהה בקלות, במהירות ובמקום עצמו.

 

לקארדוויז טכנולוגיות ניסיון רב שנים בתחום המדפסות להפקת כרטיסים, מקודדי כרטיסים וכרטיסים חכמים. בקארדוויז מאמינים בשירות מעולה, מקצוענות ומקצועיות ובאיכות מוצריה. אנו מציעים חווית שירות שונה לחלוטין מהקיימת כיום בשוק הישראלי, בזכות הידע והניסיון שלנו, קל לנו לתת שירות מצוין. תוכלו לפנות אלינו להתייעץ ולקבל את הפתרונות הטובים ביותר לצרכים שלכם בתחום זה.

 

לקבלת פרטים נוספים, ייעוץ ואוזן קשבת אודות הדפסת וייצור כרטיסים חכמים ומקודדים מגנטיים. נשמח  אם תצרו איתנו קשר בטלפון 09-7995708 או צרו קשר כאן. אנחנו נתאים עבורכם את הפתרון המוצלח ביותר ונאפשר לכם לקבל את המוצר המתאים ביותר מבחינה טכנולוגית.

צור קשר

דילוג לתוכן