הדפסת תגיות עושים עם חברה רצינית ומקצועית

מחפשים גורם מקצועי ורציני עבור הדפסת תגיות לעסק? אם כן, כדאי שתכירו את קארדוויז טכנולוגיות. לחברתנו ניסיון רב שנים בתחום הכרטיסים והמדפסות, ומאחורינו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים הנהנים משירות מעולה, ממחירים הוגנים וממוצרים באיכות חסרת פשרות.

תגיות להדפסה מהוות חלק בלתי נפרד מסל המוצרים של חברתנו, הכולל למעשה את כל קשת הכרטיסים הקיימים בשוק ואת החידושים העדכניים בעולם. לכן, אצלנו תוכלו לקבל מענה שלם לכל בקשה וצורך בתחום, בין אם מדובר בכרטיסי עובד, מתנה, מועדון, כרטיסי דלת, כרטיסי USB, אביזרים נלווים לכרטיסים ועוד.

 

סיוע מקצועי בהדפסת תגיות מתאימות לחברה ולעסק

הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולמצוא את הפתרון הנכון והמתאים ביותר מבחינת סוג, גודל ועיצוב התגיות. את התגיות שנדפיס עבורכם נתכנן ונתאים בתהליך אפיון אישי, בדגש על הפעילות המבוצעת בעסק, סוגי המוצרים שהן נדרשות עבורם, עמידות בתנאי חוץ ופנים, עמידות בפני חומרים ושטיפות, הצבעים והתכנים שעל גבי התווית וסוג המידע הנדרש ממנה.

יש לציין כי בישראל קיימות מעט חברות המבצעות הדפסת תגיות ברמה מקצועית גבוהה, כפי שעושה חברתנו. עקב חשיבותן להתנהלות השוטפת של העסק, החברה, המפעל או הארגון, רצוי מאוד לבחור בחברה מוכרת, וותיקה ומוערכת. חברה שכזו מחזיקה מדפסות חדישות, איכותיות ומתקדמות המציגות חיסכון בזמן הדפסה ובעלויות, מאפשרות מרחב גדול של בחירה בהתאם לצרכים שלכם, ומוציאות תוצרים עמידים לאורך זמן בעלי חזות מצוינת. 

הכלים העומדים לרשות החברה מאפשרים לעצב את התגיות בצורות וחיתוכים שונים, לבחור בציפויים עמידים בפני קרינת השמש ומפגעים נוספים, לבחור במראה מבריק או מט, ועוד. בתוך כך, החברה תדע להתאים את המענה טכנולוגי עבור התגיות, המודבקות בדרך כלל על מוצרים על מנת להנגיש מידע לצרכנים, ובד בבד מאפשרות מעקב וניהול יעיל אחר מלאי באמצעות סריקות. כמו כן, התגיות יכולות לשרת צרכים שיווקיים ולכן כדאי לחשוב על צורתן, גודלן ומסריהן – בין אם מדובר בלוגו, סלוגן, צבע הקשור לבית העסק וכדומה.

אם כן, תגיות הן פריט קטן אך חשוב מאוד עבור היבטים ניהוליים ושיווקיים של עסקים, חברות ומפעלים. לאור חשיבותן, מומלץ בחום לעבוד עם חברה שתוכל ללוות אתכם לכל אורך התהליך ולתת מענה לשלבים השונים, עד לקבלת מוצר באיכות גבוהה ביותר המתאים במדויק עבורכם.

 

כמה מילים על הטכנולוגיה שמאחורי התגיות

כאמור, אחד המטרות החשובות של הדפסת תגיות הינה מעקב וניהול של מלאי במרחב. הטכנולוגיה העומדת מאחורי התגיות הללו נקראת RFID – Radio Frequency Identification, או בעברית זיהוי באמצעות תדרי רדיו. מדובר בטכנולוגיה שפותחה כבר לפני שישה עשורים, אולם רק בשנים האחרונות עם ההתקדמות הטכנולוגית היא הפכה לזולה בהרבה, מה שאפשר חדירה מאסיבית אל השווקים כולל בישראל. כיום ניתן למצוא את ה- RFID בקשת רחבה מאוד של מוצרים ובעסקים וארגונים מכל המגזרים. בין היתר, היא משמשת לצרכי ניהול מלאי ולוגיסטיקה, בתחומי האחסנה והמחסנים הממוחשבים, בעולם הרפואי, בכרטיסי הקרבה לעובדים ועוד הרשימה ארוכה.

מבלי להיכנס לפרטים טכניים מורכבים, הטכנולוגיה עושה שימוש בשדה אלקטרומגנטי שאותו יוצר קורא קרבה, המעביר אנרגיה לתגית מטווח קצר. האנרגיה שנוצרת על ידי השדה מפעילה את התגית ומאפשרת לה לשדר לקורא את תוכן הזיכרון שלה, מבלי להזדקק למקור מתח עצמאי. את התגיות עצמן אפשר כאמור לייצור בצורות ובגדלים שונים, אך בכולן קיים שבב זיכרון עם יכולת לאחסון ושידור נתונים לקורא הקרבה בעת שמתקבלת האנרגיה מהשדה המגנטי.

ראוי לציין כי קיימים סוגים שונים של תגיות, כגון תגים אקטיביים וחצי אקטיביים. ואולם, לצורך תיוג מוצרים לרוב נעשה שימוש בתגים הפאסיביים, שהם הנפוצים ביותר עקב עלותם הנמוכה. מאחר שלתגיות הללו אין מקור כוח פנימי, מרחק הקריאה שלהן מוגבל ולרוב אינו עולה על עשרות בודדות של סנטימטרים. מרחק הקריאה תלוי בהספק של קורא הקרבה, בגודל התגית עצמה, בגודל האנטנה ובתדר. 

עם זאת, בעולם הלוגיסטיקה והמחסנים נעשה לעיתים שימוש גם בתגים אקטיביים וסמי אקטיביים. התגים האקטיביים מקנים מרחקי קריאה גדולים, לא תלויים בקורא ויכולים להעביר ביניהם מידע בכל עת. החיסרון המרכזי שלהם טמון בעלות גבוהה ובצורך להחליף סוללות. לעומת זאת, תגים אקטיביים למחצה (סמי אקטיביים) זקוקים לשדה האלקטרומגנטי שמייצר קורא הקרבה, אך בזכות הסוללה הפנימית הם מסוגלים לשדר לטווחים ארוכים יותר מהתגיות הפאסיביות. 

 

לפרטים נוספים והזמנות

למידע נוסף על תגיות להדפסה, לקבלת הכוונה מקצועית וסיוע בכל שלבי התהליך, הנכם מוזמנים לפנות אל חברתנו בטלפון 09-7995708.

 

צור קשר

דילוג לתוכן