הדפסת כרטיסי מועדון

כרטיסי מועדון לקוחות משמשים לשמירת קשר עם לקוחות קיימים ומתן הטבות ומשיכה של לקוחות פוטנציאליים. הדפסת כרטיסי מועדון הוא שירות שאנו בחברת קארדוויז מספקים למועדונים וחברות שונות בכל רחבי הארץ. כרטיסי מועדון משמשים בין היתר גם חדרי כושר, חברות אשראי ומועדוני לקוחות מסוגים מגוונים. כרטיס המועדון כולל פס מגנטי, ברקוד ופרטים אישיים של בעל הכרטיס ובהתאם לצרכים של הגורם שפונה אלינו לקבלת השירות. דרכנו תוכלו לקבל כרטיסים מיוחדים וכרטיסים משוכללים העובדים עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום הכרטיסים.

 

כרטיסים בטכנולוגיות שונות

חברת קארדוויז מתמחה בייצור של כרטיסי קרבה – כרטיסי RFID הפופולאריים – וכן גם בשלל טכנולוגיות אחרות לייצור כרטיסים חכמים. בין הפרוטוקולים השונים ניתן למצוא את Marine, Temic, Mifare – ועוד אחרות. בכל הנוגע לכרטיסי RFID, אנחנו מסוגלים לייצר כרטיסים פאסיביים, כרטיסים אקטיביים וכרטיסים סמי-אקטיביים וכרטיסים הפועלים בתדרים שונים.

 

כרטיסים מתקדמים

כל מועדון שמכבד את עצמו מפיק כרטיסי מועדון לקוחות שדרכם ניתן לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים ולהציע להם מגוון של מתנות, הטבות ומבצעי רכישה. כך ניתן גם לשמר לקוחות קיימים וגם למשוך לקוחות חדשים. חשוב שהכרטיסים יהיו ממותגים, איכותיים ומיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת ושיהיו בעל מראה מהודר. כל כרטיס משמש למעשה ככלי מיתוגי ושיווקי עבור החברה או המועדון.

 

כרטיסים ופתרונות שונים

דרכנו ניתן לרכוש כרטיסים בעלי ריח שיעשו רושם נפלא על הלקוחות. הכרטיסים באים בטקסטורות ובחיתוכים שונים ועל פי בחירתכם האישית. קיימים גם כרטיסים מיוחדים לכבדי ראיה וכרטיסי USB לצורכי קדם מכירות. ניתן לרכוש גם ציוד נלווה לנשיאה של הכרטיס. אם אתם מעוניינים להדפיס כרטיסים בעצמכם, ברשותנו מדפסות כרטיסים מתקדמות מסוגים שונים של חברת EVOLIS.

לקבלת מידע נוסף לגבי הדפסת כרטיסים ניתן לבקר בקישור הבא. צרו איתנו קשר במספר טלפון 09-7995708, בפקס 09-7995719 או בטלפון נייד 054-5655501. לחילופין ניתן להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר. חברת קארדוויז עתירת הניסיון עובדת עם מיטב החברות והארגונים במשק הישראלי, ותשמח לתת לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר שניתן למצוא, תוך מתן פתרונות מותאמים לצרכים שלכם ומחירים אטרקטיביים.

צור קשר

דילוג לתוכן