קורא כרטיסים חכמים

כל כרטיס חכם זקוק לקורא כרטיסים על מנת שהמידע שקיים בו יוכל לקבל אימות. זה נכון לכרטיסי מועדוני לקוחות שונים, כרטיסי אשראי, כרטיסים ביטחוניים, כרטיסי עובד בחברות שונות, כרטיסי סטודנט – ועוד. קורא כרטיסים משמש את מי שמחזיק בו לאישור מהיר שהכרטיס הנסרק אכן מקנה זכאות או אישור כניסה לבעליו. חברת קארדוויז עובדת בין היתר עם כרטיסים (תגים) בטכנולוגיית RFID אשר משתמשים בקוראי כרטיסי RFID.

קוראי קרבה – קוראי RFID

כל כרטיס RFID כולל בתוכו זיכרון שנצרב אליו. קורא קרבה כולל אנטנה מסוג מסוים – פנימית או חיצונית, ומייצר שדה אלקטרומגנטי. כאשר כרטיס בטכנולוגיית RFID בא במגע עם השדה, הוא שולח לקורא הכרטיסים את הזיכרון שלו. קיימים סוגים שונים של קוראי קרבה חוטיים וכן גם אלחוטיים שעובדים עם טכנולוגיות Bluetooth ו-WIFI. חברתנו מתמחה ומנוסה בייצור כרטיסי קרבה שעובדים עם קורא כרטיסים חכמים, כאשר במקרה הזה מדובר בקורא קרבה. כרטיסי קרבה עובדים בתדרים שונים ומאפשרים זיהוי בטווחים שונים – החל מעד 70 ס"מ ועל למעל 100 מטרים.

קורא כרטיסים אמין ואיכותי

חשוב מאוד להקפיד ברכישה של קורא כרטיסים שמתאים לסוג הכרטיס והטכנולוגיה שבה הוא משתמש. מעבר לעצם ההתאמה, מומלץ לרכוש קורא איכותי שפועל ללא תקלות בלתי צפויות. אינכם רוצים שאדם מסוים, בין אם הוא עובד, לקוח או אדם מורשה אחר, יגיע ולא יוכל לאשר את הכרטיס שלו, מה שעשוי ליצור עיכובים ועוגמת נפש לכל המעורבים.

ניסיון רב בייצור והדפסת כרטיסים

חברת קארדוויז בקיאה בכל הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק הכרטיסים החכמים. חברתנו מורשית לייצר את כרטיסי "הרב קו" הנפוצים בארץ ועובדת עם בזק, משרדי ממשלה שונים, דן ב"ש, קבוצת בינת, רשת מוזס, ההסתדרות הרפואית – ועוד. הניסיון הרב והידע העצום שצברנו, בנוסף למגוון הפתרונות שברשותנו, מאפשרים לנו לתת מענה לכל פנייה באשר היא, לרבות המאתגרות שבהן.

צרו איתנו קשר במספר 09-7995708 או בדואר אלקטרוני sales@cardwiz.co.il לקבלת פרטים נוספים, ייעוץ ואוזן קשבת אודות הדפסת וייצור כרטיסים חכמים. אנחנו כאן על מנת להתאים לכם פתרון מוצלח ולאפשר לכם להשיג את מה שאתם מעוניינים להשיג מבחינה טכנולוגית.

צור קשר

דילוג לתוכן