מדפסת תגי שם

מדפסת תגי שם איכותית של חברת EVOLIS תוכלו לרכוש דרך חברתנו לאחר ייעוץ ואפיון הצרכים המסוימים שלכם. תגי שם משמשים אינספור חברות בארץ למען מתן מענה לצרכים שונים. בחלק מהמקרים מדובר באירועים מיוחדים, כגון אירועי קדם מכירות וימי חברה, ולעיתים מדובר בעבודה השוטפת ובמתן אישור כניסה לעובד או ללקוח. נוכל להפיק לכם כרטיסים המתבססים על מיטב החידושים והטכנולוגיות וכוללים פס מגנטי HICO או LOCO וברקוד משתנה, לרבות ברקוד מסוג QR. אפשרות נוספת היא לרכוש מדפסת וציוד נלווה ולהדפיס את הכרטיסים בעצמכם.

 

מדפסות מסוגים שונים

בקטלוג שלנו ניתן למצוא מדפסות שמיועדות להדפסת כמויות שונות של כרטיסים. בהתאם לצרכים האישיים שלכם, נוכל להמליץ לכם על המדפסת שיכולה לספק נפח עבודה מתאים. קיימות מדפסות עם פיצ'רים שונים, כולל הדפסה צבעונית, הדפסה דו צדדית, אפשרות למינציה, קידוד פס מגנטי, הדפסה טרמית – ועוד.

גם איכות ההדפסה משתנה מבחינת דרגת DPI. האחריות שמגיעה עם המדפסות נעה בין שנה אחת ל-3 שנים. כאשר מדובר בצרכים ביטחוניים או בנקאיים יש מדפסות מיוחדות המיועדות לכך באופן ספציפי. גם המשקל וגודל המדפסת משתנה, וכמובן שגם המחיר. המדפסות מיוצרות על ידי חברת EVOLIS, הגדולה ביותר באירופה בתחום הדפסת הכרטיסים.

 

תוכנת CARDPRESSO

כשתרכשו מדפסת תגי שם, תקבלו איתה גם תוכנה ייעודית שמשמשת לעיצוב הכרטיסים ולהפקתם. הרמה הגבוהה ביותר של התוכנה מאפשרת עבודה עם הכרטיסים החכמים והמשוכללים ביותר שקיימים היום בשוק.

 

מדפסת איכותית ומותאמת אישית

מדפסת איכותית תשמש אתכם לטווח ארוך ותחזיר את ההשקעה בקלות. לא כדאי להתפשר על איכותה ולבחור במדפסת נחותה שתפיק תוצאות פחות טובות ופחות אחידות. המדפסות של חברת EVOLIS שוות מאוד את ההשקעה וכמובן שמגיעות עם אחריות, ובכל אופן המחירים שאנו מציעים הינם משתלמים ואטרקטיביים. חשוב לבחור את המדפסת שתתאים לצרכים המסוימים שלכם, ולמנוע אפשרות לרכוש אחת שלא תוכל להדפיס בהתאם לסטנדרטים שלכם או בהתאם למה שאתם צריכים, הן מבחינת נפח עבודה, פיצ'רים, מהירות הדפסה, סוג הדפסה – ועוד.

מידע נוסף לגבי המדפסות שאנו משווקים ניתן לקבל בקישור הבא. צרו איתנו קשר בטלפונים 09-7995708 ו-054-5655501 ונשמח להעניק לכם שירות אישי ומתחשב.

צור קשר

דילוג לתוכן