מדפסת כרטיסים Fargo / Zebra

חברת קארדוויז הינה החברה היחידה בארץ שמשווקת מדפסות כרטיסים של חברת EVOLIS הצרפתית – הגדולה והמוכרת בתחום בכל אירופה. אם אתם מחפשים מדפסת כרטיסים fargo , מדפסת כרטיסים זברה או מדפסות של DATACARD מדפסות של חברת EVOLIS

הן המובילות בתחום!

דרכנו ניתן לרכוש את כל המוצרים הרלוונטיים להפקת תגים וכרטיסים – מדפסת כרטיסים, תוכנת עיצוב, הכרטיסים עצמם ואביזרים נלווים. קיימות מדפסות מסוגים שונים שמשמשות למטרות שונות, הן מבחינת אופי טכנולוגיית השימוש והן מבחינת נפח העבודה, כך שבידינו אפשרות לספק מענה לכל גורם באשר הוא. המדפסות איכותיות כולן ולאחר התאמה אישית של המדפסת תוכלו לרכוש את המוצר שמתאים בדיוק לכם.

 

מטרות שונות

חשוב מאוד לאפיין את הצרכים שלכם לפני שאתם מבצעים רכישה. יש לנו מדפסות המשמשות לנפח עבודה קטן, בינוני וגדול, מדפסות לצרכים ביטחוניים, מדפסות להדפסת כרטיסים בנקאיים ומדפסות לכתיבה חוזרת ורב פעמית (עד 400 פעמים פר כרטיס), המיועדות בפרט לשימוש עם כרטיסי אורח וכרטיסי מבקר. בידינו גם מדפסות מיוחדות לצרכים שונים ומומלץ לבדוק את הקטלוג שלנו לעומקו על מנת להיווכח בהיצע הגדול שלנו ולבחון אותו. את זה ניתן לעשות בקישור הבא.

 

ציוד היקפי ונלווה

המדפסות שלנו מגיעות עם תוכנת Cardpresso המאפשרת עבודה ברמות שונות. זוהי תוכנה מתקדמת מאוד וידידותית למשתמש. ניתן לרכוש בנוסף גם פדי חתימה. בכל הקשור לציוד היקפי, אנחנו מציעים סרטי הדפסה מקוריים ואביזרים לניקוי יסודי של המדפסת. ניתן לרכוש ציוד גם למדפסות של חברת EVOLIS וגם למדפסות של חברות אחרות. קיימים ברשותנו גם סוגים שונים של סרטי הדפסה, שמגיעים במגוון צבעים רחב וכוללים פיצ'רים שונים.

 

חברת קארדוויז

חברתנו ובעליה עתירי ניסיון בתחום הדפסת הכרטיסים ואנחנו מספקים שירות לחברות הגדולות בארץ. בין לקוחותינו נמנים בין היתר עיריית הרצליה, אוניברסיטת אריאל, משרד החקלאות, קבוצת אסם ומשרד המשפטים. אנחנו עובדים עם הטכנולוגיות המשוכללות ביותר בכל הנוגע למדפסות של כרטיסים חכמים ועיצוב, הפקה והדפסה של תגי RFID וכרטיסים מגנטיים.

 

צרו איתנו קשר בטופס שבקישור הבא או במספר טלפון 09-7995708 על מנת לקבל מידע נוסף, לקבל מענה לשאלות ולבצע רכישה מושכלת. נשמח לספק לכם פתרון כולל ושלם.

צור קשר

דילוג לתוכן