כרטיס עובד להדפסה

את כרטיסי הפלסטיק המגנטיים אפשר למצוא בארנקים רבים והם מלווים אותנו, פעמים רבות, לא מעט שנים. אלה יכולים להיות כרטיסי מועדון למיניהם וכמובן גם כרטיסי עובד, שאותם אנו מחתימים הן בתחילת יום העבודה והן בסופו. על הכרטיסים הללו להיות איכותיים ועמידים ולכלול גם פרטים אישיים שונים. בין אם מדובר ברשת של חדרי כושר או אולי סופרים ובין אם בעסק או במפעל כלשהו, המעסיק לא מעט עובדים, כרטיס עובד להדפסה הוא בגדר חובה.

סוגים שונים של כרטיסים

ישנם סוגים רבים של כרטיסים, הנבדלים אלה מאלה בפרמטרים שונים. כרטיס קירבה נחשב לאחד הסוגים המוכרים ביותר והוא כולל צ'יפ מיוחד. ישנם כרטיסים הכוללים פס מגנטי הגימורים של הכרטיסים יכולים להיות מסוגים שונים: גימור ריחני, גימור עם חיתוכים מיוחדים, גימור מט ואפילו גימור של לכה סלקטיבית. את כל אלה ניתן להזמין בהתאמה אישית, הן לפי הצרכים והן לפי התקציב.

למתעניינים בהזמנת תג קירבה מחיר התג ייקבע בהתאם לפרמטרים שונים, כמו: סוג הכרטיס, הכמות הנדרשת ממנו. ככל שמספר הכרטיסים והתגים שאותם מזמינים תהיה גדולה יותר, העלות לכל כרטיס או תג תהיה נמוכה יותר. כך או כך, מכיוון שמדובר בכרטיסים ובתגים שנועדו לשרת אותנו למשך תקופה ארוכה, עליהם להיות איכותיים ועמידים מאד. מסיבה זו חשוב לדאוג להזמינם מחברות המתמחות בכך, המייצרות את הכרטיסים בתהליך חדשני ומתקדם מאד, המתבסס על הפיתוחים של השנים האחרונות.

למצוא את המתאים

כאשר מדובר בכרטיסים לעובדים הם יוכלו להיות באחד משני סוגים: כרטיס מגנטי, כרטיס עם צ'יפ קירבה. כרטיסי מועדון יוכלו להיות כרטיסי ברקוד, כרטיסים מגנטיים, כרטיסים עם פרטיהם של החברים. אפשר כמובן גם להזמין כרטיסים אחרים, כמו כרטיסי סטודנט, כרטיסים לבתי מלון, כרטיסים בנקאיים וכרטיסים מיוחדים המגיעים בגדלים ובעיצובים שונים.

מעוניינים להזמין כרטיסים לעובדים או כרטיסי פלסטיק מגנטיים מסוגים אחרים? אם כן, CardWiz היא הכתובת הנכונה עבורכם. החברה מעמידה לרשותכם מגוון רחב של פתרונות בהתאמה מלאה: כרטיסים חכמים, מדפסות ומוצרים נלווים מסוגים שונים. לסקירת כלל מוצרי החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 09-7995708

צור קשר

דילוג לתוכן